СПІЛКУВАННЯ БЕЗ КОНФЛІКТІВ

 Суперечки у стосунках людей виникають, на жаль, дуже часто. Щодо медицини, то це саме та сфера, у якій суперечностей уникнути буває дуже складно, бо специфіка надання медичних послуг нерідко обумовлює появу конфліктних ситуації по лініям «пацієнт-лікар», «пацієнт–інший медичний працівник», «пацієнт-лікар-медичний заклад» тощо.                    

Ідея проведення циклу психологічних занять для медичного персоналу та батьків дітей, які знаходяться на стаціонарному лікуванні онкогематологічного відділення ВОДКЛ, належить завідувачу від-ням Калінчуку О.О і методисту Вдовиченко О.Л.  До справи із зацікавленістю долучились лікарі-психологи Верещак Д.В., Бондарчук О.В. та вихователь відділення Савич Т. А.                   

Мета проведення міні-тренінгових занять в онко-гематологічному відділенні ВОДКЛ:

- поглибити знання медичного персоналу та батьків маленьких пацієнтів про поняття спілкування та конфлікти;

 - навчити використовувати у спілкуванні "пацієнт-медичний персонал" тактику співробітництва;

 - знаходити конструктивні способи вирішення проблемних ситуацій; працювати над розвитком професійної рефлексії;

- ознайомити з методами розв’язання конфліктних ситуацій.