Закупівля НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 50420000-5 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту Апарата ультразвукової діагностики)
Послуги повинні надаватися кваліфікованим персоналом (в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії сертифікатів).
Надання послуг передбачає приїзд інженера на територію Замовника.
Приїзд інженера на територію Замовника повинен бути здійснений протягом двох робочих днів з моменту отримання учасником – виконавцем заявки від Замовника.
Гарантія на надані послуги повинна становити не менше 6 місяців.
Роботи щодо технічного огляду та ремонту проводяться на основі вимог і рекомендацій технічної і експлуатаційної документації кожного виду медичної техніки.
Замовник вимагає від Учасників подавати пропозиції на весь комплекс робіт з технічного огляду та ремонту та на весь перелік техніки (обладнання).
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
№ | Найменування апарату | Тип апарата | Кількість послуг. | Найменування робіт |
1 | Апарат ультразвукової діагностики | Esaote My Lab 25 | 1 | Попередня діагностика стану УЗ системи
|
1 | Повне технічне обслуговування УЗ системи | |||
1
| Заміна оперативної пам’яті | |||
1
| Заміна жорсткого диску | |||
1 | Тестування та перевірка роботи апарату
| |||
1 | Транспортування в дві сторони |
Очікувана вартість предмету закупівлі – 17 000, 00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється на основі ринкових консультацій та цінових пропозицій виробничої собівартості послуг, встановлені надавачами такого виду послуг (враховуючи послуги попередніх закупівель). Собівартість одиниці послуги складається із статтей витрат надавача такого виду послуг: оренда приміщення, податки, заробітна плата працівників,транспортні послуги, запчастини від виробника та ін.
Розмір бюджетного призначення даної закупівлі – відповідно до договору, укладеного між КНП «ВОДКЛ ВОР» та НСЗ України про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
Подано повторно в зв’язку з тим, що закупівля не відбулася.